maandag 4 maart 2013

Goed bedoeld

Ik moet van alles. Ik moet nu niet schrijven, ik moet me fulltime met mijn verhuizing bezig houden.
Ik moet nieuwe pannen kopen, want mijn oude pannen zijn niet magnetisch en dan kunnen ze niet op een inductiekookstel.
Ik moet er gewoon meteen intrekken, opknappen doe ik later wel.
Ik moet laminaat kopen op een speciaal adresje.
Ik moet er de tijd voor nemen, het niet allemaal in een maand willen doen.
Ik moet een nieuwe bank kopen.
Ik moet een grotere koelkast kopen.
Ik moet een Bosch wasmachine.

Ik zeg: maar ik heb mijn boek bijna af.
Ik zeg: mijn pannen zijn wel magnetisch. Ik heb het getest. Met een magneet.
Ik zeg: maar ik kan niet werken met troep om me heen.
Ik zeg: maar ik wil helemaal geen laminaat.
Ik zeg: ik vind mijn bank mooi.
Ik zeg: O.
Ik zeg: misschien
Ik zeg niks.
Ik zeg: MAAR IK WIL HET OP MIJN MANIER DOEN!