vrijdag 6 juli 2012

Vlieguren

De vriendin aan de telefoon zegt: Denk nou niet, ik mag niet giechelen, want dat giechelen maakt je nou juist zo leuk.
En mijn uitgever zegt: Je hebt vlieguren gemaakt, ik weet dat je dit kan.
En mijn agent zegt: Je moet er echt even van genieten. Ik weet nog dat ik met Arnon in Parijs had afgesproken, ik zat ’s avonds in mijn eentje op een terras oesters te eten en voelde me King of the World.
En de man in mijn bed zegt: Mag ik mee?
En de poezenoppas zegt: O, is dat alles?
En mijn afspraak smst me de naam van het hotel en dat alles geregeld is.
En internet zegt dat het een vijfsterrenhotel is.
En de Marokkaanse buurman zegt: Boedapest, dat is toch in Oostblok?
En mijn reisgidsje zegt: One of the most magnificently cities in Central Europe.
En mijn beste vriend zegt: Wooooooooah!
En ik denk: Werk. Ik moet niet vergeten dat het werk is.