donderdag 14 oktober 2010

Jackpot

Man 1: Zaterdag is Helmut jarig.
Man 2: O ja.
Vrouw: Shit zeg. Waarom ben ik niet uitgenodigd?
Man 2. Hij gaat er waarschijnlijk vanuit dat je toch wel komt.
Vrouw: Hij had toch wel iets kunnen zeggen? Het is overmorgen al.
Man 1: Hoeveel dates moet je nu afzeggen? Zeventien?
Vrouw: Shit zeg, hij had toch wel eerder iets kunnen zeggen?
Man 1: Helmut is altijd op een zaterdag jarig.
Man 2: En zaterdag gaat de Jackpot van de Lotto eruit. 36 miljoen.
Man 1: O, dan zal ik wel weer wat winnen, ik heb nu toe steeds een groot bedrag gewonnen als Helmut jarig is.
Vrouw: Shit zeg, zaterdag. Dan ga ik nog snel een lottootje kopen.
Man 1: Wel zelf je cijfers uitkiezen, hè.
Vrouw: Ja, niet laten uitkiezen door hun, ik ben niet gek.
Man 1: Ik ken mijn cijfers uit mijn hoofd.
Man 2: Wat ga je doen als je die 26 miljoen wint?
Vrouw: 36.
Man: Ja, 36.
Vrouw: Je zei 26. Ik zou een huisje kopen voor m'n zus en voor mijn moeder.
Man 2: Hoe gaat het met je zus?
Vrouw: Mwah.
Man 2: Ik zou wat van die 36 miljoen verdelen onder mijn vrienden, zelf een miljoentje overhouden en een reisje gaan maken.
Man 1: Ik ook, ontslag nemen, alles achterlaten en weggaan bij mijn vrouw.
Man 2: Geef je haar ook een miljoentje.
Man 1: Nah, een tonnetje, dat is meer dan genoeg. Of een half tonnetje.
Vrouw: Dat Helmut me niet heeft uitgenodigd. Shit zeg.